28 Nisan 2012 Cumartesi

yarın nikah vaar :)

davetiyemiz

14 yorum:

HASKUMAS dedi ki...

Allah hayırlı uğurlu etsin canım bir ömür boyu mutluluklar yarın ayağa basmayı unutma :)

okuyan dedi ki...

Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Canım benimmm çok mutlu olun inş.
Yuvanızdan, saygı,sevgi ve sağlık hiç eksik olmasın.

Tasarıbell dedi ki...

Canım hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin.. Mutluluklar diliyorum :))

ayyüce dedi ki...

teşekkür ederim haskumaş ama unuttum heyecandan:(

ayyüce dedi ki...

teşekkür ederim okuyan:)

ayyüce dedi ki...

güzel dileklerin için teür edrim örgüçantam:)

ayyüce dedi ki...

çok teşekkür edrim tasarıbell

Noyumberry dedi ki...

Canım benim allah mesut etsin,hayırlı uğurlu olsun..gözümden kaçmış kusura bakma:(
Sevgiler..

ayyüce dedi ki...

teşekkür ederim noyumberry :) ne kusuru hiç önemli değil.

Nedret dedi ki...

Aaaa...Ben de kaçırmışım. Çok çok tebrik ediyorum. Hep mutlu olun inşallah:)

ayyüce dedi ki...

teşekkür ederiz nedret hanım inşallah:)

alanay dedi ki...

ah bu kadar uzun ara verince neler kaçırmışım.tebrik ediyorummm.bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.sevgiler..

ayyüce dedi ki...

çok teşekkürler alanay:)